Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزار

تبدیل فایل‌های ورد به پاورپوینت با استفاده از هوش مصنوعی ممکن شد

استفاده از هوش مصنوعی برای رفاه حال کاربران ورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مایکروسافت امروز از ابزار Convert جدیدی برای کاربران نرم افزار Office پرده برداشت، ابزار مذکور قادر است به صورت خودکار مستندات نرم افزار Word را به فایل‌های ارائه نرم افزار PowerPoint تبدیل کند. این تبدیل فرمت شامل تمام محتوا از جمله عکس‌ها، آیکون‌ها، ویدیوها، پوسته‌ها و فونت‌ها می‌شود. بنابراین می‌توان یک فایل ارائه حرفه‌ای را به عنوان خروجی این ابزار انتظار داشت.

با Transform Command آشنا شوید

ابزار مذکور Transform Command نام دارد و از چیزی که فکرش را می‌کنید هم هوشمندتر است؛ اگر یک فایل Word در اختیار دارید که فقط حاوی متن است، هوش مصنوعی به طور خودکار در روند تبدیل آن به فایل ارائه PowerPoint از Assetهای استفاده می‌کند که بهترین خروجی حاصل شود. همچنین مجموعه‌ای از پوسته‌ها نیز برای انتخاب در دسترس خواهند بود که می‌توانید برای خروجی PowerPoint از آن‌ها استفاده کنید.

آموزش استفاده از Transform Command

برای استفاده از این ابزار ابتدا باید کاربر Office Insider شرکت مایکروسافت باشید. سپس از طریق نسخه تحت وب نرم افزار Office Word باید وارد حساب کاربری خود شوید. در این مرحله با باز کردن فایل Word و با مراجعه به بخش ذیل می‌توانید فایل خود را به فایل ارائه پاورپوینت تبدیل کنید. در مرحله نهایی این فرآیند صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که حاوی پوسته‌های مختلف است، یکی از پوسته‌ها را به دلخواه انتخاب کنید و گزینه Open Presentation را بزنید. فایل خروجی تولید شده برای نرم افزار PowerPoint در نهایت قابل ذخیره در سرویس OneDrive و کامپیوتر شخصی شما خواهد بود. پس از این مراحل می‌توانید همانند یک فایل پاورپوینت با این فایل جدید رفتار کنید.

File > Transform > Transform to PowerPoint Presentation آدرس منوی Transform Command

 

فعلاً فقط کاربران Insider به این ابزار دسترسی دارند

علاوه بر اینکه این ابزار در حال حاضر فقط برای کاربران Insider در دسترس است، بلکه تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و با مرورگرهای Internet Explorer و Safari نیز سازگار نیست. شرکت مایکروسافت با امید به این موضوع که کاربران به سمت استفاده از مرورگر Microsoft Edge، که به صورت پیش‌فرض روی Windows 10 نصب شده، هدایت می‌شوند این ابزار را برای مرورگرهای مذکور ارائه نکرده است. اگر در حال حاضر از کاربران Insider نیستید اصلاً نگران نباشید، چرا که شرکت مایکروسافت رسماً تأیید کرده این ابزار در آینده برای تمام کاربران نسخه تحت وب نرم افزار Office Word عرضه خواهد شد.

منبع
PCMag

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا